Pytania i odpowiedzi


W jaki sposób zapakowane są produkty nabyte przeze mnie w sklepie Diamondis?

Każdy produkt umieszczony zostaje w atrakcyjne, dedykowane pudełeczko z logo. Do każdego zamówienia dołączana jest koperta z paragonem, najważniejszymi informacjami dotyczącymi zakupu i certyfikatem. Całość zapakowana jest w estetyczną upominkową torebkę. Dodatkowo każdy klient otrzymuje profesjonalną ściereczkę do czyszczenia biżuterii i saszetkę do bezpiecznego przechowywania biżuterii w podróży. Jeśli chcesz sprawić komuś prezent, możesz mieć pewność, że produkty zostaną dostarczone w estetycznym opakowaniu.

Czy jest możliwość zakupu innego rozmiaru produktu, którego nie ma na stronie internetowej?

Tak! Nie widzisz swojego rozmiaru? Żaden kłopot. Skontaktuj się z nami i napisz do nas na sklep@diamondis.pl lub zadzwoń pod numer +48 721 900 000. Z przyjemnością pomożemy!

Czy produkty posiadają certyfikaty gwarancyjne?

Diamondis oferuje biżuterię z certyfikatami gwarancyjnymi na wszystkie produkty w ofercie. Każdy dodatek posiada kartę z certyfikatem, zawierającym wszystkie informacje o jej wytworzeniu.


Czy otrzymam certyfikat gwarancyjny dla diamentów oraz innych kamieni szlachetnych występujących w produktach Diamondis?

Do każdej biżuterii Diamondis z kamieniami szlachetnymi dołączany jest certyfikat gwarancyjny poświadczający ich autentyczność i jakość.


Jak mogę uzyskać więcej informacji o produkcie?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej biżuterii, zadzwoń do nas bezpośrednio pod numer +48 721 900 000 lub zostaw wiadomość na sklep@diamondis.pl. Możesz również wysłać wiadomość poprzez formularz kontaktowy.


Potrzebuję pomocy w doborze produktów. Jak mogę ją uzyskać?

Nasi konsultanci chętnie pomogą, zachęcamy do kontaktu.


Jak wybrać właściwy rozmiar biżuterii?

Specjalnie dla naszych Klientów przygotowaliśmy zakładkę jak dobrać odpowiedni rozmiar produktu. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.


Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście, zamówienie telefoniczne można złożyć dzwoniąc pod numer +48 721 900 000, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16:00.


Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie to maksymalnie dwa dni robocze na terenie Polski i do 7 dni roboczych na terenie EU.


Czy mam gwarancję, że wysyłka jest bezpieczna?

Wybierając dostawę, możecie być Państwo pewni, że Wasza biżuteria dotrze bezpiecznie! Każda transakcja z opcją wysyłki kurierem ubezpieczona jest do 70 tys. zł, a to oznacza, że jesteście w pełni bezpieczni.


Czy jest możliwość zakupu z wysyłką poza granice Polski?

Tak, aby złożyć zamówienie z dostawą poza granice Polski należy skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy, mailowo lub telefonicznie.


Ile wynosi opłata za wysyłkę?

Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym Diamondis mają zapewnioną bezpieczną darmową dostawę.


Ile mam czasu na zwrot towaru?

Klient będący konsumentem oraz przedsiębiorcą z uprawnieniami konsumenta, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas o tym poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pocztę elektroniczną) w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.


Jak dokonać zwrotu towaru?

1. Wypełnij dokładnie formularz odstąpienia od umowy (pobierz tutaj). Możesz wybrać wersję elektroniczną lub druk, który dołączysz do przesyłki.

2. Poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu za pośrednictwem maila lub telefonicznie. Poczekaj na kontakt ze strony sklepu z informacją o zleceniu odbioru towaru przez firmę kurierską.

3. Przygotuj towar do wysyłki. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu. Koszt zwrotu towaru pokrywa sprzedający – sklep diamondis.pl.

4. Oczekuj na zwrot środków, który nastąpi w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.

Co dalej?

1. W pierwszej kolejności po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy zwrot. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu zostanie wystawiona korekta dokumentu sprzedaży, którą prześlemy na adres e-mail podany w zamówieniu.

2. Zwrot środków zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Jak dokonać reklamacji?

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres sklep@diamondis.pl.

W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu, protokół reklamacyjny i / lub zdjęcia przesyłki.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę wybraną przez siebie metodą (telefonicznie, wiadomość sms, mail).


Co w przypadku, kiedy przesyłka zostanie uszkodzona?

W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.

Następnie należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkody, opisem oraz zdjęciami drogą email na adres: sklep@diamondis.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl