Reklamacje

REKLAMACJE

Reklamacje

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres sklep@diamondis.pl.

W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu, protokół reklamacyjny i / lub zdjęcia przesyłki.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę wybraną przez siebie metodą (telefonicznie, wiadomość sms, mail).

Uszkodzona przesyłka

W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.

Następnie należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkody, opisem oraz zdjęciami drogą email na adres: sklep@diamondis.pl.


FORMULARZ REKLAMACYJNY (tutaj)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl